آموزش و تقویت زبان انگلیسی در مقطع راهنمایی

ارتقاء سطح یادگیری زبان انگلیسی بامشارکت دانش آموزان

آموزش و تقویت زبان انگلیسی در مقطع راهنمایی

ارتقاء سطح یادگیری زبان انگلیسی بامشارکت دانش آموزان

مطالب مرتبط با درس چهارم

سوالات درس چهارم کتاب سوم-زمان گذشته در وبلاگ زبان انگلیسی راهنمایی کنگان   

  نکات گرامری درس چهارم در سایت مدرسه ها 

زمان گذشته ساده در سایت شبکه آموزش

زمان گذشته ساده در سایت زبان آموزان  

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ http://azizian.blogfa.com/

سلام دوست عزیز سایتت عالی در صورت تمایل لینک مرا در سایتت قرار بده در من هم همین کار را میکنم

یه معلم زبان/من انگلیسی درس میدم دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.itefl.blogfa.com

سلام. خسته نباشید. کارتون واقعا شایسته تقدیر است. تبریک میگم. امیدوارم همچنان ادامه بدهید. اگه دوست داشتین به وب من هم سری بزنید (وبلاگ "من انگلیسی درس میدم")

سلام...زنده باشین...خدمت خواهیم رسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد